Google

N14 Tubulointersticijska i tubulska stanja uzrokovana lijekovima i teškim metalima (kovinama)

Datum:March 15, 2013
Nema napomena

(N00-N99) Bolesti genitalno-urinarnog sustava
… (N00-N39) Bolesti genitalno-urinarnog sustava: urinarni sustav
…… (N10-N16) Bubrežne tubulointersticijske bolesti

Tubulointersticijska i tubulska stanja uzrokovana lijekovima i teškim metalima (kovinama)

.
N14 Tubulointersticijska i tubulska stanja uzrokovana lijekovima i teškim metalima (kovinama)
SR Oboljenje kanalića bubrega i međućelijskog tkiva uzrokovano lekovima i teškim metalima
ENGLISH
(ICD-10/DSM-IV)
Drug- and heavy-metal-induced tubulo-interstitial and tubular conditions
LATIN Nephropathia tubulointerstitialis propter medicamenta et metalla gravia
.
N  
SR
EN
LAT
.
N
SR
EN
LAT
.
N
SR
EN
LAT
.
N
SR
EN
LAT
.
N
SR
EN
LAT
.
N
SR
EN
LAT
.
N
SR
EN
LAT
.
N
SR
EN
LAT
.
N
SR
EN
LAT
.


Kod ove dijagnoze moglo bi vam pomoći:
 
Pratite nas na Facebookuschliessen
oeffnen